اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

وبلاگ فوق به شرکت پیشران صنعت ویرا وایسته است

اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

وبلاگ فوق به شرکت پیشران صنعت ویرا وایسته است

اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

برای ارتباط با روشهای زیر می توانید اطلاعات دریافت نمایید

44973681-44045837-44045809

pishrans@chmail.ir

www.pishrans.com

footfall یا آمار گیر تردد نمایشگاهی و فروشگاهی

اخبار و اطلاعات انرژی | چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ق.ظ



تمامی مدیران بازرگانی و فروش که در کلیه شرکتهای دنیا مشغول فعالیت هستند دارای این نگرش به کارشان هستند که چگونه می توان آمار فروش را افزایش داد البته افزایش آمار فروش بطور مشخص راه حل های تبلیغاتی و ورود به بازار متفاوتی دارد اما تمامی مدیران این مجموعه ها می بایست تمامی اتفاقات مربوط به فروش را قبل از ایجاد فروش در نظر بگیرند مثلا اگر برای یک نمایشگاه و یا جشنواره به اندازه 100000دلار هزینه می شوداین هزینه چه میزان به بازدید بیشتر مشتریان منجر شده و در نهایت چه مقدار به فروش بیشتر منتج خواهد شد یا بطور مثال اگر یک فروشگاه و یا شرکتی در تمامی نمایندگیهای خود اقدام به تغییر دکوراسیون نماید این تغییرات با هزینه ای که داشته چه مقدار مشتری جدید را به داخل فروشگاه جذب کرده و یا بطور ساده تر اگر فروشگاه و یا نمایشگاهی از کارمندان خوشرو و با گویش متاسب استفاده کرده چه میزان در جذب مشتریان وارد شده به فروشگاه موفق بوده که منجر به خرید از فروشگاه گردیده است همه وهمه این موارد زمانی بصورت علمی قابل تحلیل هستند که در تمامی دوره های فروش آمار دقیقی از تعداد مراجعین به فروشگاه داشته باشیم این آمار توسط دستگاه vc4000  قابل استخراج است

vc4000  دستگاهی است که توانایی شمارش تعداد نفرات ورودی و یا خروجی از فروشگاه و یا نمایشگاه را شمارش می نماید این سیستم علاوه بر این که تعداد شمارش را نمایش می دهد این آمار را در حافظه خود ثبا کرده و برای مدت طولانی برای دریافت ترافیک تردد در خود نگهداری می نماید این ـمار بصورت ساعاتی ثبت شده و قابلیت استخراج به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه و حای سالانه را دارد

با داشتن آمار تردد می توان تعداد تردد در 2 بازه زمانی یکسان را مقایسه نمود مثلا هفته اول شهریور امسال و سال قبل از این رو به دقت می توان وضعیت مشتریان و تحلیل دقیقی از روانشناسی بازار را ایجاد نمود

همچنین آمار فوق می تواند به مدیران تبلیغات  میزان  موفق بودن تبلیغات انجام  گرفته را با افزایش تعداد مراجعین گوشزد نماید

ضمنا این آمار کمک بسزایی در انتخاب نیروی انسانی و تعیین ساعات مرخصی در ساعات پر ترافیک و کم ترافیک فروشگاه ایجاد نماید

همچنین این آمار می تواند میزان توفیق یک محصول بین محصولات تولیدی جدید و استقبال از آن را مشخص نماید

و ...........................................................................................................................................

در کل ارایه آمار تردد فروشگاهی راه کاری است برای مدیران تا بتوانند تمامی مواردی که انتظار دارند از عکس العمل بازار در برابر تبلیغات بسنجند را یکجا به آنها هدیه کند به منظور اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی