اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

وبلاگ فوق به شرکت پیشران صنعت ویرا وایسته است

اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

وبلاگ فوق به شرکت پیشران صنعت ویرا وایسته است

اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

برای ارتباط با روشهای زیر می توانید اطلاعات دریافت نمایید

44973681-44045837-44045809

pishrans@chmail.ir

www.pishrans.com

لامپ خورشیدی شارژی

اخبار و اطلاعات انرژی | دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

 لامپ­های خورشیدی جدید و ارزان­قیمت شرکت “نوکرو سولار” N180 و N222، روشنایی را برای مشتریان جدید، خارج از شبکه­ی توزیع برق تامین خواهند کرد. استفاده از آنها فوق­العاده آسان است، این لامپ­ها با پنل خورشیدی توکار شارژ می­شوند و ساعت­ها انرژی و روشنایی را در هر شرایطی تامین خواهند کرد. این لامپ­های ابتکاری برای شرایط مختلفی مثل امدادرسانی و اردو زدن مناسب هستند، و حتی می­توانند جایگزین چراغ­های نفتی در کشورهای فقیر شوند.



nokeros-affordable-new-solar-bulbs-can-even-charge-your-smart-phone-ecogeek-02

      هر دو مدل لامپ­های خورشیدی جدید شرکت “نوکرو” می­توانند هم با نور خورشید و هم با پریز الکتریکی که کابل مبدلی روی آن است، کار کنند. مدل N180 با قیمت فقط ۶ دلار ارزان­ترین چراغ خورشیدی دنیا است. برای اینکه روشنایی برای خارج از شبکه قابل دسترس­تر باشد، Nokero N180 پیشرفت­های فراوانی را برای مناطق فقیرنشین و خارج از شبکه ایجاد کرده است. پولی که برای خرید آن پرداخت می­شود معادل پولی است که برای خرید نفت یا شمع جهت مصرف دو ماه هزینه می­شود.

nokeros-affordable-new-solar-bulbs-can-even-charge-your-smart-phone-ecogeek-03

   Nokero N222 نور خورشید را با استفاده از نوعی مبدل به مرحله­ی بعد منتقل می­کند که تلفن همراه را فقط با انرژی خورشید شارژ می­کند، و مبلغ قابل پرداخت برای آن ۴۵ دلار است. هر دو مدل ضدآب هستند که باعث طول عمر و مراقبت آسان از آن می­شود. همچنین دیود منتشرکننده­ی نور یا LED آن نیز می­تواند از قلابی که روی آن است آویزان شود یا به پایه­ای متصل شود و برای روشنایی بالای میز استفاده گردد. باتری­های قابل شارژ بادوام آن هم می­توانند تقریبا دو سال عمر کنند و در روشنایی زیاد روز به صورت خودکار خاموش شوند.

لینک محصول: Nokero Solar Lighting

  • اخبار و اطلاعات انرژی

لامپ شارژ خورشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی