اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

وبلاگ فوق به شرکت پیشران صنعت ویرا وایسته است

اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

وبلاگ فوق به شرکت پیشران صنعت ویرا وایسته است

اخبار و اطلاعات فن آوری های حوزه انرژی , کنترل و اتوماسیون صنعتی

برای ارتباط با روشهای زیر می توانید اطلاعات دریافت نمایید

44973681-44045837-44045809

pishrans@chmail.ir

www.pishrans.com

اطفا حریق سرور روم با گاز fm200

اخبار و اطلاعات انرژی | جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ق.ظ

گاز FM200 قابلیت اطفا در کلاس های حریق A,B,C,D,E را دارا می¬باشد و به طور گسترده در اطفا کلاس E که مربوط به تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می¬باشد و نحوه عملکرد آن به صورت سیلابی در محیط تحت حفاظت می¬باشد و با پرکردن محیط تحت حفاظت و رقیق کردن اکسیژن محیط و نیز شکستن زنجیره حریق عمل اطفا را صورت می¬دهد، از آنجایی که گاز FM200 یک گاز گران قیمت می¬باشد لذا در مواردی که حجم کمی تحت پوشش باشد مقرون به استفاده می¬باشد.

اجرای سیستم FM200 برای اتاق های سرور، اتاق کامپیوتر، دیتا سنتر و … نیاز به اجرای لوله کشی برای سایت مورد نظر می¬باشد که از جمله ملزومات دیگر اجرای این سیستم مهار کردن سیلندرها توسط براکت می¬باشد که به دلیل مسایل فنی و ویژگی گاز FM200 ،کپسول¬های مورد استفاده باید در نزدیکی محل حریق و عمدتا در داخل اتاق سرور، اتاق کامپیوتر… قرار داده می¬شود . همچنین از سایر تجهیزات مورد استفاده در این سیستم اطفا می توان به شیر برقی فعال ساز یا سیلندر فرمان دهنده جهت فعال شدن سیستم اطفا، شیلنگ های فشار قوی تخلیه و نازل های مخصوص برای تخلیه در محیط تحت حفاظت اشاره کرد.

سیستم اطفا FM200 طراحی شده برای فعال شدن و وارد شدن به مرحله اطفا نیازمند فعال سازی سیستم توسط سیستم کشف و اعلام حریق دارد که این سیستم یک سیستم کنترل پنلی با تجهیزات مربوط به کشف حریق که به صورت کاشف دود، کاشف حرارت،کاشف دود و حرارت و شستی های دستی اعلام حریق، اطفا حریق(تخلیه کپسول¬ها) و عدم اطفا حریق(عدم تخلیه کپسول¬ها)می¬باشد.


برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت پیشران صنعت ویرا سر بزنید یا اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی